att fälla en tår

 

att fälla tårar är inte skönt,det svider....


Ja när man gråter så är det mitt lilla hjärta som lider.



Jag var en liten flicka som älskade,jag var en liten flicka som levde.


Men hon finns inte mer,leker hon kurragömma?


Älskling kom fram,jag kan inte hitta dig.



Du stoppade din själ i en flaska och förslöt den sen hårt.


Fan älskling när du stängde den flaskan,du längde bort precis allt som var vårt.



Hur kunde du,kunde kunde du såra mig så?


En hel sommar med dig,en hel historia med dig,men säg mig har du glömt bort de då?.



Jag sprang av ren panik när du sa att detta kommer inte gå längre.


Men vart jag än sprang så stod du där framför mig och puttade mina steg tillbaka.


Älskling varför gör du såhär?jag vill bara komma fram,jag vill bara få le.


Men för vad som än händer nu så kommer du aldrig mer att kunna se,


Se att jag älskade dig men jag gömmer dom känslorna,ja jag leker kuragömma med mig själv..


Och jag kommer aldrig ropa på hjälp..



Hej då mitt änglabarn,vi ses snart...


Fan jag kan känna ditt hårs doft smeka min nakna kind.


Fan jag kan höra din vackra röst eka i huvudet mitt,


Helvete jag kan fortfarande se dig även om jag blundar för mitt hjärta slutar aldrig slå för dig..



DU lämnade oss så hastigtmdu lämnade mig utan ens ett farväl..


Så vad händer nu??



Jag lever vidare och gör det bästa av tiden,för var annars ska jag göra??


Jag finns kvar här nere, men en som håller min hand..


Som håller mig ifrån att falla igen...


Jag ska erkänna att jag är fortfarande rädd,jag kan inte gömma det...


Fan mitt hjärta glöm aldrig det,,,




Jag älskar dig och kommer aldrig att glömma dig....


Ha det bra där uppe,vi ses snart<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0