Daniel Nilsson

060110

Orden jag sa till dig kommer direkt från själen.
Att du är ALLT är inte bara ett av skälen.

Jag behöver dig precis som du behöver mig.
Alltid du och jag,tillsammans så kan vi trotsa livets starka lag.

Jag älskar dig min ängel.
Låt mig ha dig i mitt hjärta.
För bejb när jag är med dig så kan jag inte längre känna smärta.

Du är guds egna gåva.
Älskling du ger mig tillbaka min livslåga.

Att det blev du och jag det tror jag inte var en slump.
Du hjälpte mig knyta upp alla mina problem från en stor jävla klump.

När jag är rädd så har jag alltid en rygg att luta mig emot.
Tack för att duälskar mig.
Daniel Nilsson ja det är föralltid så jag kommer minnas dig.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Älskar dig<3333333333

2010-02-16 @ 20:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0