det är bara ni

Det är bara ni som älskar den rätta jag.
Det är bara ni som ser mitt rätta jag.

Mina älskade flickor och pojkar jag älskar er.

Jag finns här för er,genom precis allt.
Jag räddar er från kylan,jag tar smällen för det.
Jag vägrar låta er gå mörka genom helvetet, jag puttar undan er och springer själv genom skogen med kläderna löst hängade på min kropp.

Jag hör av mig till er var 5:e minut bara för att se er säga det är bra,jag mår bra,vi mår bra.

Jag säger jag älskar er varje dag mina bröder och systrar, jag kan aldrig säga dom 3 orden för många gånger.

Jag ställer upp för er,står upp för er.
Jag står vid eran sida i rätten.
Jag ska hjälpa er genom alla dom möjliga sätten.

Det finns inga andra som er,ni är speciella för mig.
Och Daniel,Jag älskar dig.

Tänk om jag hade gett upp för 4 år sedan,vad hade ni gjort nu?Vad hade ni vart?

Hur hade era dagar sett ut?
Hade ni vart lyckligare?

Jag kommer aldrig sluta tänka tanken om hur skönt det skulle vara att få kola.
Men som ni sa till mig:
Vi ska hjälpa dig att framtiden måla.

Vinglösa änglar är det rätta ordet på er.
För ni lyser verkligen upp min dag.Ni lyser upp mitt liv.

Ännu en gång.
Jag älskar er.

Hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0