Fattar du

Tänkte på dig,rörde vid dig.
Du är död men du lever fortfarande.
Just nu vet jag inte längre om jag klarar det.
du var allt för mig,du levde med mig.
FATTAR DU HUR MYCKET JAG HATAR DIG!
Du krossade mitt hjärta när du tittade på dörren som så kraftigt låst var,
Men du valde att sparka upp den och nu finns du inte längre kvar.
Jag älskade dig,du sa att du älskade mig,
Men hur kunde du ljuga så
,men om du nu menade det varför gjorde vi såhär då?

Vi föll i tusen bitar den natten du aldrig kom hem.
Och när du väl visade dig så det första jag sa var ,med vem?
Vem var du med?
Eller ville du bara vara ifred?
du nickade sen försvann du lika fort,
du bara försvann bort.

Jag kände doften från henne.
Jag kunde känna hur hon var,
Och tack vare henne så finns du inte längre kvar.


Tänkte på dig,rörde vid dig.
Du är död men du lever fortfarande.
Just nu vet jag inte längre om jag klarar det.
du var allt för mig,du leve med mig.
FATTAR DU HUR MYCKET JAG HATAR DIG!

Jag vill bara gråta men du är inte värd tårarna.
Du är precis som alla andra,precis som dom där jävla dårarna.
Jag orkar inte med dig..
Hur fan kunde du såra mig?

Du tog så mycket kraft ur mig..
Nu kan jag inget annat än hata dig..



Tänkte på dig,rörde vid dig.
Du är död men du lever fortfarande.
Just nu vet jag inte längre om jag klarar det.
du var allt för mig,du leve med mig.
FATTAR DU HUR MYCKET JAG HATAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0