upp

Upp med händerna bitch,Upp med dom..
Av med kläderna hora,av med dom...
Res dig upp slampa,res dig upp.
Kolla på mig slyna,kolla på mig..

Glåp ord,glåp ord,glåp ord.
Det som sätter samhället i uppror.

Flickan blir våldtagen,Smärtan svider långt inne i henne.
Flickan blir slagen,slaget gör ondare än att falla från ett stup.
Vad ska hon göra när han ligger ovanpå henne,tränger in och sen spottar på henne när han går där ifrån.

Vad ska vi göra när den lilla flickan sammlar ihop sina kläder och långsamt och trasig springer där ifrån?
Vad ska vi göra när den lilla flickan kryper ihop under täcket och skär sig själv för att bli av med smutset?

I flickans huvudet ekar..


Upp med händerna bitch,Upp med dom..
Av med kläderna hora,av med dom...
Res dig upp slampa,res dig upp.
Kolla på mig slyna,kolla på mig..

Glåp ord,glåp ord,glåp ord.
Det som sätter samhället i uppror.

Vem har makten och styrkan att stoppa våldet?
Vem ska rädda flickan från att skära sönder sig i trasor?
Finns det ingen här som hör henne när hon skriker?
Fins det ingen här dom ser när hennes små ben sig viker?

Ingen hann rädda den lilla flickan från att bli guds egna ängel.
Ingen hann se vad som hände innan det var över.
Varför ska samhället vara så fullt av våld?
Hur ska vi göra för att stoppa de,eller spelar det ens någon roll?

Allt som ekar sig här omkring är..

Upp med händerna bitch,Upp med dom..
Av med kläderna hora,av med dom...
Res dig upp slampa,res dig upp.
Kolla på mig slyna,kolla på mig..


Allt som händer här omkring är

Glåp ord,glåp ord,glåp ord.
Det som sätter samhället i uppror


R
ädda våra flickor,rädda våra flickor,rädda dom,rädda dom..
det är försent..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0